سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میک گوردون موسیقی متن بازی Rage 2 را نخواهد ساخت

مدتی پیش، پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف، سرانجام شرکت بتسدا (Bethesda) از بازی Rage 2 رونمایی کرد. گرچه اطلاعات بسیار کمی از این بازی منتشر شده اما امید می‌رود که این عنوان نقش پررنگی در کنفرانس خبری بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2018 داشته باشد و شاهد نمایش‌ها و اطلاعات بسیاری از آن باشیم.

به تازگی نیز مطلع شدیم که میک گوردون (Mick Gordon) وظیفه ساخت موسیقی متن این بازی را بر عهده ندارد. نخستین بار، یکی از کاربران ردیت متوجه این موضوع شد اما به تازگی خود گوردون با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر این موضوع را تائید کرده است. گوردون تاکنون در پروژه‌های متعددی با استودیوی بتسدا همکاری داشته است که از جمله این موارد می‌توان به ساخت موسیقی متن بازی‌هایی نظیر DOOM، Prey و بازی‌های جدید سری Wolfenstein اشاره داشت. موسیقی نقش پررنگی در این بازی‌ها داشت و به نظر می‌رسد که ساخته‌های گوردون کاملاً متناسب بازی شلوغ و پلوغ و سرگرم‌کننده Rage 2 خواهد بود. اما متاسفانه او وظیفه ساخت موسیقی متن این بازی را بر عهده ندارد.

بازی Rage 2 به طور مشترک توسط دو استودیوی آی‌دی سافتور (id Software) و آوالانچ (Avalanche Studios) – سازنده بازی‌هایی نظیر Just Cause و Mad Max – در دست ساخت و توسعه قرار دارد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً مزایای پیش خرید آن مشخص شده است. همچنین شاهد انتشار جزئیات جدیدی از گیم‌پلی آن بودیم که از این نشانی می‌توانید به اطلاعات بیشتری دست یابید.

بازی Rage 2 در تاریخ نامشخصی در سال 2019 میلادی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

gamefa