سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین آهنگ از آلبوم بازی No Man\s Sky را گوش کنید

به تازگی اولین آهنگ از آلبوم موسیقی بازی No Man"s Sky منتشر شده است. این آهنگ که گوش دادن آن را به شدت توصیه می‌کنیم، با حال و هوای علمی-تخیلی و تنوع مثال‌زدنی No Man"s Sky تناسب خوبی دارد. برای شنیدن این قطعه زیبا با زومجی همراه باشید.

وقتی درباره No Man"s Sky، بازی ماجراجویی اکتشافی استودیوی هلو گیمز (Hello Games) صحبت می‌شود، همه به یاد مقیاس بی‌نهایت بزرگ این بازی می‌‌افتند. به هر حال این بازی حدود 18 کوینتیلیون (1018) سیاره دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های اقلیمی و زیستی خاص خودشان هستند و این یعنی گستردگی دنیای آن غیرقابل تصور است. اما از عظمت وصف‌ناپذیر و جلوه‌های بصری زیبای No Man"s Sky که بگذریم، این موسیقی شنیدنی بازی است که روح و احساس بازیکن‌ها را در طول ماجراجویی فضایی‌شان همراهی می‌کند.

No-Mans-Skyp-5642

گروه انگلیسی 65daysofstatic که در موسیقی راک الکترونیکی تبحر دارند، وظیفه ساخت آهنگ‌های No Man"s Sky را به عهده گرفته‌اند. قرار است این گروه دو آلبوم تحت عنوان No Man"s Sky: Music for an Infinite Universe که شامل قطعات متنوعی می‌شوند را برای بازی آماده کنند. آین آلبوم‌ها چند روز زودتر از تاریخ انتشار بازی عرضه خواهند شد. گروه 65daysofstatic اولین آهنگ ساخته شده برای بازی را با نام Supermoon منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را گوش کنید.

[audio mp3="https://cdn.zoomg.ir/2016/04/65daysofstatic-Supermoon.mp3"][/audio]

دانلود آهنگ با کیفیت بالا

البته جالب است بدانید که قطعات آلبوم موسیقی No Man"s Sky دقیقا همان آهنگ‌هایی نیستند که در بازی شنیده می‌شوند؛ مثل سایر اجزای بازی، موسیقی آن نیز طبق یک الگوریتم خاص و به طور خودکار در حین بازی ساخته می‌شود. در واقع تیم 65daysofstatic به میزان کافی داده‌های خام موسیقی را در اختیار سازندگان No Man"s Sky قرار داده‌اند تا آنها بتوانند آهنگ‌های بازی را متناسب با شیوه‌ بازی کردن بازیکن‌ها شکل دهند.

بازی No Man"s Sky در تاریخ 21 ژوئن (1 تیر) برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. اخیرا یک ویدیوی 21 دقیقه‌ای از این بازی منتشر شد که تماشای آن می‌تواند شما را با روند گیم‌پلی No Man"s Sky بیشتر آشنا کند.

منبع: The Verge

زومجی