سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را حتما تجربه کنید!

رسانه کلیک – بر اساس اعلام شرکت نامدار اکتیویژن، علاقه مندان و بازیکنان می توانند از روز 12 مرداد ماه امسال نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را برای مدت محدودی تجربه کنند.

چنانچه یکی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه بی نظیر کالاف دیوتی باشید، حتما منتظر انتشار نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 هستید تا جدیدترین اثر ویدیویی شرکت اکتیویژن و استودیوی تری آرک را برای مدت کوتاهی تجربه کنید و با گیم پلی و حال و هوای بازی آشنا شوید.

همانطور که اطلاع دارید، این عنوان ویدیویی تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خود داشته و بار دیگر شما را با نبردهای علمی تخیلی و همچنین جنگ های آینده درگیر می کند. مهمترین و شاید هم هیجان انگیزترین بخش جدید این عنوان ویدیویی، حالت بتل رویال بخش چند نفره بازی است که برای اولین بار در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 قادر به تجربه این حالت آن هم به سبک کالاف دیوتی هستیم.

به دلیل وجود حالت بتل رویال در کنار دیگر حالت های بخش چند نفره، شرکت اکتیویژن در نظر دارد که دو نسخه آزمایشی و بتا از این بازی را در بازه های زمانی مختلف در اختیار بازیکنان و گیمرها قرار دهد تا ضمن بررسی سرورها و نحوه پاسخ دهی آن ها، عملکرد بخش چند نفره بازی را به طور کامل بسنجد و تا پیش از انتشار آن، به رفع باگ ها و مشکلات احتمالی بپردازد و در نهایت، محصول بی نقص و فوق العاده ای را به دست بازیکنان برساند.

بر این اساس، نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 در دو فاز متفاوت در دسترس پیش خریداران آن قرار می گیرد که به گفته سازندگان، یکی از این نسخه ها مربوط به حالت های مختلف بخش چند نفره آنلاین بازی است و دیگری شامل حالت بتل رویال یا همان Blackout می شود که تجربه کاملا جدیدی را برای هواداران سری کالاف دیوتی به ارمغان می آورد.

حال خبر خوب این است که زمان زیادی تا انتشار اولین فاز نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 باقی نمانده است و علاقه مندان می توانند به زودی این بازی مورد انتظار را امتحان کنند. بنا بر بیانیه شرکت بزرگ اکتیویژن، اولین فاز آزمایشی بازی از روز جمعه 12 مرداد ماه سال جاری (3 آگوست) الی روز دوشنبه 15 مرداد (6 آگوست) به صورت خصوصی در دسترس کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 قرار می گیرد.

نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4

در ادامه، کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان نیز در کنار بازیکنان کنسول پلی استیشن 4 می توانند از روز جمعه 19 مرداد (10 آگوست) الی روز دوشنبه 22 مرداد (13 آگوست) اولین فاز آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را امتحان کنند.

در پایان، نوبت به پلتفرم پی سی می رسد که سازندگان نسخه خصوصی دیگری را برای کاربران این پلتفرم در نظر گرفته اند. به گفته شرکت اکتیویژن، نسخه زودهنگام آزمایشی فاز اول این عنوان ویدیویی که صرفا مختص پیش خریداران بازی است، از روز جمعه 19 مرداد (10 آگوست) آغاز می شود و تا روز دوشنبه 22 مرداد (13 آگوست) ادامه دارد. البته، سایر بازیکنان و علاقه مندان نیز با یک روز تاخیر (شنبه 20 مرداد)، می توانند از تجربه فاز اول نسخه آزمایشی بازی لذت ببرند.

توجه داشته باشید که به دلیل همکاری و مشارکت دو شرکت اکتیویژن و بلیزارد، بر خلاف نسخه های قبلی، این بار باید از طریق شبکه بلیزارد بتل نت (Battle.net) برای دریافت و تجربه نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 بر روی پلتفرم پی سی اقدام کنید.

در ادامه می توانید تصویری از برنامه و زمان انتشار نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوزی را مشاهده کنید.

ناگفته نماند؛ فاز اول نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 فقط و فقط برای پیش خریداران این عنوان ویدیویی در نظر گرفته شده و بدین خاطر، این نسخه «خصوصی» (Private) نام گذاری شده است. به عبارت دیگر، درصورتی که یکی از نسخه های دیجیتالی بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 را تا پیش از روزهای مذکور پیش خرید کنید، با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خود و دریافت بازی، می توانید از تجربه زودهنگام و هرچند ناقص جدیدترین اثر ویدیویی سری Call of Duty لذت ببرید.

کاربران و بازیکنان در فاز اول نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 به شش نقشه مختلف این عنوان ویدیویی به نام های Frequency، Contraband، Seaside، Payload، Hacienda و Gridlock دسترسی دارند که در این میان، تا به این لحظه هیچگونه ویدیویی از دو نقشه Hacienda و Gridlock به نمایش گذاشته نشده است و به نظر می رسد اولین اطلاعات از محیط و جهان آن در جریان رویداد نسخه آزمایشی خصوصی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

به علاوه، این نسخه شامل حالت های محبوب بخش چند نفره عناوین ویدیویی سری Call of Duty به نام های Team Deathmatch, Domination, Hardpoint و Search & Destroy می شود. البته، سازندگان در زمان معرفی بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 از حالت جدید بخش جند نفره به نام Control رونمایی کردند که کاربران و طرفداران در جریان نسخه آزمایشی بازی می توانند برای اولین بار ای حالت را نیز امتحان کنند.

در نهایت، سازندگان مزایا و هدایایی را به عنوان پاداش برای افراد حاضر و فعال در فاز اول نسخه آزمایشی بازی در نظر گرفته اند. همچنین، افرادی که در طول این نسخه به بیشترین رتبه ممکن یا Max Ranked دست یابند، یک Permanent Unlock Token به صورت رایگان و دائمی دریافت خواهند کرد که از آن می توانند در هر بخشی از Create-a-Class نسخه کامل بازی استفاده کنند.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، حالت بتل رویال عنوان کالاف دیوتی بلک اپس 4 که به نام Blackout شناخته می شود، در فاز اول نسخه آزمایشی بازی وجود ندارد. البته نگران عملکرد این حالت مورد انتظار و مهیج نباشید، چرا که استودیوی تری آرک (Treyarch) قصد دارد فاز دوم نسخه بتای بازی در روز نامشخصی از ماه سپتامبر آغاز کند که این بار تنها حالت Blackout قابل بازی و اجرا خواهد بود. در حال حاضر، شرکت اکتیویژن هیچ اطلاعات و جزئیاتی در رابطه با فاز دوم نسخه آزمایشی بازی منتشر نکرده است و ظاهرا در اواخر تابستان شاهد ارائه اولین اطلاعات تکمیلی در این باره باشیم.

در هر حال، با توجه به تصمیمات سازندگان و شرکت اکتیویژن و انتشار دو نسخه آزمایشی و بتا از بازی Call of Duty: Black Ops 4، شما می توانید تا پیش از انتشار این عنوان تمامی حالت های بخش چند نفره آن را تجربه کنید.

قرار است بازی پرطرفدار و مورد انتظار Call of Duty Black Ops 4 در روز 20 مهر سال 97 (12 اکتبر سال جاری میلادی) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شود.

گفتنی است؛ در مجموع، این بازی در سه ننسخه مختلف به نام های استاندارد، دیجیتال دیلاکس و دیجیتال دیلاکس پیشرفته عرضه می شود که قیمت و ارزش آن ها به ترتیب 59.99 دلار، 99.99 دلار و 129.99 دلار اعلام شده است. از این رو، شما هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه های بتل نت، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو این عنوان ویدیویی محبوب را پیش خرید کنید و از مزایا و هدایای سازندگان بهره مند شوید.

حال در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با عملکرد نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را پس از تجربه آن با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.