سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دواین جانسون از تاریخ فیلمبرداری فیلم Black Adam خبر میدهد

سایت آلمانی FilmStarts گفت دواین جانسون (Dwayne Johnson) خاطر نشان کرده است که فیلم ضد قهرمانه‌ی شرکت DC با نام Black Adam «بلک آدام» تا اوایل سال 2019 تصویر برداری‌های اولیه‌ی خود را آغاز نخواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دواین جانسون گفت:

در مورد فیلم Black Adam من فکر نمی‌کنم تا اوایل سال بعد کار روی آن شروع شود. اوایل سال بعد من سر فیلم‌ برداری Jumanji «جومانجی» خواهم بود و پس از آن اگر همه چی خوب پیش رود من فیلمی به نام Red Notice به کارگردانی راسون تربر (Rawson Thurber) و با بازی گل گدوت (Gal Gadot) را خواهم داشت. اما Black Adam احتمالا در اواخر سال 2019 کار فیلم برداری روی آن انجام شود. فیلم‌نامه در حال اتمام است و ما همگی از این بابت خوشحالیم.

جانسون همچنین اشاره کرد که یک یا دوتا از دیگر قهرمانان DC در فیلم Black Adam بازی خواهند کرد. وی گفت:

ممکن است یک یا دو تن از ابر قهرمانان برجسته‌ی DC نیز در فیلم حضور داشته باشند. خواهیم دید. همانطور که در حال گشترس Black Adam هستیم، ادغام آن با قهرمانان DC شاید بر زیبایی آن بیفزاید.

آدام سزتایکل (Adam Sztykiel) اکنون در حال نویسندگی فیلم انفرادی Black Adam است. آدام در اصل و قبل از اینکه به دو پروژه‌ی جدا تبدیل شوند، بخشی از فیلم Shazam «شزم» بود. جانسون به این نقش پیوست و این پروژه هنوز کارگردان ندارد.

در اصل Black Adam در ابتدا در سال 1945 و در خانواده‌ی مارول ظاهر شد و رفت تا یک شخصیت شرور و ضد قهرمان باشد. این شخصیت قدرت‌های قابل مقایسه‌ای با شزم دارد. از جمله پرواز، قدرت، چابکی، ارتباط با ساعقه و همچنین سحر و جادو.

منبع: Comingsoon

سینما گیمفا